Valtra traktoritel on suur valik jõuülekandeid ja hüdrosüsteeme, mis võimaldavad ülesandeid täpselt, mugavalt ning maksimaalse võimaliku võimsusega täita.
Sujuv ja täpne elektrohüdrauliline suunavaheti parandab tootlikkust, kui vajalik on sagedane suunamuutus, nagu esilaaduri tööde puhul.
Turvalisuse ja mugavuse suurendamiseks on suunavaheti korpusesse integreeritud ka käsipidur, mis rakendatakse automaatselt, kui suunavaheti on lülitatud P-asendisse või kui mootor välja lülitatakse. Sõidusuuna valimine vabastab käsipiduri, nii et seda ei saa kogemata peale jätta.
Valtra HiTechi, HiTech 5 ja Versu PowerShift-käigukastide funktsioon Hishift võimaldab käike käsitsi vahetada ilma siduripedaali vajutamata, mis muudab töö tõhusamaks ning vähendab pinget teie sidurijalale.
Turvalisuse ja mugavuse suurendamiseks on suunavaheti korpusesse integreeritud ka käsipidur, mis rakendatakse automaatselt, kui suunavaheti on lülitatud P-asendisse või kui mootor välja lülitatakse. Sõidusuuna valimine vabastab käsipiduri, nii et seda ei saa kogemata peale jätta.
Funktsioon | Kirjeldus | Saadaval mudeliga |
---|---|---|
Automaatne käiguvahetus | ||
Režiim 1 | Tehaseseadistus tõhusaks, kuid pingevabaks sõiduks | HiTech, HiTech 5, Versu |
Automaatne käiguvahetus | ||
Režiim 2 | Reguleeritav käiguvahetuse automaatika kohandatud vajadustele | HiTech, HiTech 5, Versu |
Automaatne käiguvahetus | ||
C-/D-vahemik | Võimaldab kasutada automaatset käiguvahetust kõigil sõidukiirustel | HiTech 5, Versu |
Suunavaheti eelprogrammeerimine | Suurendab tõhusust korduvate suunamuutustega töö puhul | HiTech, HiTech 5, Versu |
Kiirusehoidikud | ||
Mootorikiirused 1 ja 2 | Hõlpsasti reguleeritav jõuvõtuvõlli kasutamiseks ja muutuvate tingimuste järgi | HiTech, HiTech 5 |
Kiirusehoidikud | ||
Sõidukiirused 1 ja 2 | Sõidukiiruse pingevaba juhtimine | HiTech, HiTech 5 |
Automaatne veojõukontroll AutoTraction | Lihtsaim lahendus peatamise/liikumahakkamise toiminguteks | HiTech, HiTech 5, Versu |
Neljarattaveo (4WD) vahetamise automaatika | Libisemise vältimine kaherattaveoga (2WD) toimingutel | HiTech, HiTech 5, Versu |
Neljarattaveo (4WD) automaatika | 4WD tõhus kasutamine juhti koormamata | HiTech, HiTech 5, Versu |
Diferentsiaaliluku automaatika | Diferentsiaalilukkude tõhus kasutamine juhti koormamata | HiTech, HiTech 5, Versu |
Paindlik tühikäigukiirus | ||
1200 > 650 p/min | Madalam mootori tühikäigukiirus, kui suunavaheti hoob on P-asendis, suurem tühikäigukiirus katalüsaatori jahutamiseks | HiTech, HiTech 5, Versu |
Tööpiirkonnad võimaldavad optimeerida mootori ja käigukasti tõhusust, mistõttu saate sõita säästlikumalt. Kõik neli tööpiirkonda algavad nullist ja võimaldavad kiirust sujuvalt reguleerida. Tagurpidi liikudes on võimalik töötada sama tõhusalt kui edaspidi liikudes.
Pange tähele, et kõigis tööpiirkondades on 40 km/h käigukastidel madalamad tippkiirused kui 50 km/h käigukastidel.
Automaatne režiim on optimaalne enamikule toimingutele nii põllul kui ka teel. See kasutab kütusekasutuse optimeerimiseks suurimat võimalikku ülekandetegurit.
Manuaaljuhtimisrežiimi saab valida tööpiirkondades A ja B. Ülekandetegurit reguleerib ainult juht, kasutades CVT-hooba. Manuaaljuhtimisrežiim sobib eriti hästi viljakoristustööde jaoks, mis nõuavad erinevates tingimustes ja põllukultuuride puhul kindlaid kiirusi.
PAINDLIKUD SEADED ERINEVATELE TÖÖTINGIMUSTELE
Valtra S-seeria üldist tõhusust parandab veelgi astmevaba AGCO Variable Transmission (AGCO AVT).
Saksamaal AGCO toodetud AGCO Variable Transmission on olnud Euroopa turuliider suurte traktorite seas juba aastaid. Selle populaarsus põhineb selle mitmekülgsusel ja – kõige tähtsam – kütusesäästlikkusel. See kehtib eriti alltöövõtu korral, kus on tarvis paljude asukohtade vahel liikuda. AGCO Variable Transmission võimaldab tõhusat sõitu madalatel mootori pööretel.
Automaatne režiim on vaikesäte mootori käivitamisel. Tööpõhimõte on lihtne: automaatne režiim kasutab kütusesäästu optimeerimiseks suurimat võimalikku ülekandesuhet. Näiteks koorma vedamisel raskel maastikul kohandab käigukast suhet (mootori kiirust), et säilitada ühtlane sõidukiirus. Sõidu kiirusehoidiku sätteid on kaks ja mootori kiirusehoidiku sätteid üks.
Kui soovite juhtida nii sõidu- kui ka mootori kiirust täpselt, saate valida käsijuhtimisrežiimi. Sõidu kiirusehoidiku sätteid on kaks ja mootori kiirusehoidiku sätteid üks. Jõuvõtuvõlli kasutamisel reguleerib mootori kiirusehoidik pöörete arvu minutis, et saavutada vajalik väljund.