Oma vastupidavuse, tõhususe ja äärmiselt suure pöördemomendi poolest tuntud AGCO Poweri mootorid on olnud Valtra traktorite jõuallikaks juba üle kuuekümne aasta.
TÄIUSTATUD MOOTORI OMADUSED TAGAVAD VALTRA TRAKTORI USALDUSVÄÄRSUSE JA UUSIMATE HEITMENORMIDE JÄRGIMISE KÄITUSKULUSID SUURENDAMATA.
Valtra SCR-süsteem on erakordselt tõhus järeltöötlussüsteem. Karbamiidi ja vee lahus ühendatakse väliselt heitgaasidega. Lahust ei segata kütusega ja hoitakse eraldi lisapaagis.
Ohtlike lämmastikoksiidi heitmete välistamine võimaldab põlemist mootoris tõhustada neljaklapilise tehnoloogia ja kõrgema sissepritserõhuga. Tõhus põlemine tähendab ka parandatud kütusekulu – kuni 10% võrreldes varasemate mootoritega. Valtra SCR-tehnoloogia kasutab kombinatsiooni diisli oksüdatsiooni katalüsaatorit (DOC) ja selektiivset katalüütilist reduktsiooni (SCR).
Komponentide hoolikas paigutus ja optimaalne suurus (kombinatsioon kahest eri tüüpi katalüüsmuundurist) võimaldab hoida traktori kompaktse suurusega.
Valtra SCR-mootorid kasutavad ainult puhast õhku, mis aitab pikendada mootori kasutusiga. Peale selle tasub AdBlue end ära parandatud kütusesäästu kaudu. SCR-süsteem on praktiliselt hooldusvaba ega nõua diisli tahkete osakeste filtri hooldust ega asendamist.
Valtra EcoPoweri mudelid võimaldavad valida ühe nupuvajutusega mootori kahe erineva sätte vahel.
Valtra EcoPoweri traktorid kasutavad AGCO Poweri mootorite tugevust ja suure pöördemomendi omadusi madalatel pööretel. Standardsete mootoritega võrreldes on mootori kiirust vähendatud 400 pöörde võrra minutis, samas on aga säilitatud vahemiku maksimaalne pöördemoment. See vähendab kütusekulu kuni 10% võrra.
VALTRA ECOPOWERI MUDELID PAKUVAD KAHT TRAKTORIT ÜHES.
Valtra EcoPoweri traktorid kasutavad AGCO Poweri mootorite tugevust ja suure pöördemomendi omadusi madalatel pööretel. Standardsete mootoritega võrreldes on mootori kiirust vähendatud 400 pöörde võrra minutis, samas on aga säilitatud vahemiku maksimaalne pöördemoment. See vähendab kütusekulu kuni 10% võrra.
Madalate pööretega mootorite eelised:
Madal tühikäigukiirus tähendab madalamat kütusekulu, väiksemat mootori kulumist ja meeldivamat mootori kõla.
Valtra suurepärane uuendus on ühisanumpritsega mootoritega mudelitele omane madala tühikäigukiiruse funktsioon. Kui juht seiskab traktori ja rakendab käsipiduri, langevad mootori pöörded automaatselt väärtuseni 650 p/min. SCR-tehnoloogiaga mudelitel on paindlik tühikäigukiirus ja seda reguleeritakse automaatselt, kui pärast rasketes tingimustes töötamist on vaja katalüsaatorit jahutada.
Usaldusväärne 8,4 AWF AGCO POWERI mootor on S-seeria tootlikkuse alustala. Mootoris kasutakse uusimat AGCO POWERI tehnoloogiat, mis vastab heitmenormile Tier 4 final, etapp 4. Sama tehnoloogia tagab ka mootori töökindluse ilma igasuguste lisakuludeta. AGCO POWERI SCR-tehnoloogia võeti kasutusele S-seeria mudelites 2008. aastal, muutes selle esimeseks traktoriks maailmas, mis nimetatud tehnoloogiat kasutas.
T-seeria tugevatel, usaldusväärsetel ja kõrge pöördemomendiga mootoritel on ühisanumpritsega kütusesüsteem. Mootori tühikäigukiirus on vaid 650 p/min võrreldes sarnaste mootorite tavapärase kiirusega 850 p/min. Mootori madalam tühikäigukiirus vähendab oluliselt kütusekulu ja mootorimüra. Selektiivse katalüütilise redutseerimise (SCR) tehnoloogia tagab T-seeria traktorite kütusetõhususe, keskkonnasõbralikkuse ja vastupidavuse.
Suuremate N-seeria mudelite ühisanumpritsega mootoreid iseloomustab täpne mitmeetapiline kütuse sissepritse kõrgel rõhul (1600/1800 baari), mis tahab esmaklassilise tõhususe ja puhta põlemise. Radiaator ja vahejahuti asuvad teineteise kõrval, et lasta puhast õhku mootorisse, mis omakorda viib puhtamate heitgaaside ja madalama kütusekuluni. Selektiivse katalüütilise redutseerimise (SCR) tehnoloogia muudab N-seeria traktorid erakordselt kütusetõhusaks, keskkonnasõbralikuks ja vastupidavaks.
Kolmanda põlvkonna kolmesilindriline AGCO Poweri 33CTA ühisanumpritsega mootor on A-seeria HiTech-mudelite südameks. SisuTronic EEM3 elektrooniline mootorihaldussüsteem suudab reguleerida kütuse sissepritset kuni viis korda põlemise kohta. 33CTA on vaikne mootor, mis pakub siiski suurt võimsust ja pöördemomenti. Mootor järgib EL-i etapi 3A heitmenorme.