Valtra eesmärk on pakkuda parimat traktorikogemust
Uus strateegia ja uus välimus
28. august 2020
Valtra on seadnud eesmärgiks pakkuda oma klientidele kogu traktoritööstuse parimat kasutajakogemust. Uus visioon hõlmab terviklikku kasutajakogemust ning ei keskendu üksnes traktorile.
Tänapäeva põllumajandustootjatel on üha kasvav vajadus suurendada oma toodete jälgitavust ja nendega kaasnevaid ressursse. Töövõtjad, kes kasutavad mitut masinat põllumajanduse ja metsanduse, lennujaamade ja munitsipaalteenuste tööde tegemiseks, soovivad optimeerida ka oma traktorite kasutamist. Valtra suudab neid erinevaid vajadusi täita, pakkudes uut tüüpi teenuseid.
„Kõik saab alguse meie klientide vajaduste tundmisest ja koostööst partneritega, et saaks neid erinevaid vajadusi täita. Tänu tehase Unlimited Studio`le oleme juba klientide vajadustele kohandatud traktorite osas turuliider. Stuudios on kohandatud veerand kõigist uutest Valtra traktoritest. Soovime seda lähenemisviisi laiendada ka meie digitaalsetele teenustele, täppisviljeluse funktsioonidele ja finantseerimisele. Digitaliseerimine pakub eriti palju uusi võimalusi kliendi üllatamiseks ja rõõmustamiseks. Meie kogemuste kohaselt on üha rohkem kliente huvitatud spetsiifilistest teenustest, mille järele on tekkinud vajadus tänu põllumajanduses käimasolevatele uuendustele. SmartTouchi edu on hea näide selle kohta, kuidas me oleme kuulanud oma kliente ja toonud turule lihtsasti kasutatavad funktsioonid, mis muudavad oluliselt kliendikogemust kui üht etappi üleminekul täppisviljelusele. Keskendutakse eelkõige kliendile ja tema vajadustele — kõik muu toetab seda,” ütleb Tommi Malinen, suurklientide ja strateegia osakonna direktor.
SmartTouchi edu on hea näide selle kohta, kuidas me oleme kuulanud oma kliente ja toonud turule lihtsasti kasutatavad funktsioonid
Parim kliendikogemus luuakse koos AGCO, tarnijate, müügivõrgu ja teiste partneritega tehases, teadus- ja arendustegevuses, hooldusteenuste, varuosade tarnimises ja edasimüüjate seas.
Koos 5. põlvkonna G-seeria turule laskmisega näidatakse ka Valtra kaubamärgi uut välimust. Kuigi paljud elemendid on jäänud samaks, näiteks logo ja slogan Your Working Machine, on mitmed üksikasjad teinud läbi olulise muutuse. Uus välimus tähistab Valtra selget ja ühtlustatud põhjamaalikku kuvandit.
„Meie uus visuaalne kuvand on paindlikum, et seda saaks kasutada erinevates rakendustes, eriti digitaalsetes rakendustes. Samuti väljendab see tugevamalt Valtra omadusi: „Kindla eesmärgiga, jõuline ja kasutajasõbralik lahendus äärmuslikele kasutustingimustele,” ütleb Pamela Engels, kommunikatsiooni ja digitaalse turunduse peajuht.